Zgłoszenie zastępstwa kierownika apteki powyżej 30 dni
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
W przypadku nieobecności kierownika apteki/punktu aptecznego, trwającej powyżej 30 dni, apteka/punkt apteczny jest zobowiązana/-y do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Dyrektora Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
Zgłoszenie zastępstwa kierownika apteki powyżej 30 dni należy dostarczyć do Oddziału- w wersji papierowej lub poprzez platformę ePAUP- wraz z załącznikami:
- kopia dokumentów uprawniających do pełnienia funkcji: kopia prawa wykonywania zawodu farmaceuty – w przypadku wymagań do pełnienia funkcji kierownika apteki; kopia prawa wykonywania zawodu farmaceuty albo kopia dyplomu technika farmaceutycznego – w przypadku wymagań do pełnienia funkcji kierownika punktu aptecznego – potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wnioskującego.
W załączeniu wzór zgłoszenia (do pobrania).
Podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny zgłasza osobę pełniącą obowiązki zastępcy kierownika w ewidencji personelu apteki/ punktu aptecznego (SZOI).
W związku ze zgłoszeniem osoby zastępującej kierownika nie ma konieczności aneksowania umowy na realizację recept.
WAŻNE!
Przypominamy, że w przypadku przekazywania danych w formie podpisanej podpisem odręcznym, podpisy składane w stosunkach urzędowych, zwłaszcza na pismach mających charakter czynności prawnej, powinny obejmować imię i nazwisko lub co najmniej nazwisko podpisującego.
W przypadku przekazywania dokumentów poprzez platformę ePUAP podpisy elektroniczne muszą zostać złożone na dokumentach- zarówno na zgłoszeniu jak i na załącznikach wskazanych w niniejszym komunikacie; następnie podpisane dokumenty należy przesłać do Oddziału jako załączniki do pisma ogólnego. Podpisanie dokumentów z wykorzystaniem podpisu zaufanego może odbyć się tutaj.