Jak uzyskać dostęp do Portalu NFZ - SZOI?
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Krok 1.
Warunki korzystania z Portalu NFZ - Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) określa Regulamin korzystania z Portalu Narodowego Funduszu Zdrowia przez świadczeniodawców i podwykonawców: POBIERZ - KLIKNIJ TUTAJ
Krok 2.
Elektroniczna rejestracja.
W celu uzyskania dostępu do Portalu należy dokonać elektronicznej rejestracji na stronie internetowej SZOI: https://serwer-ks.nfz-bydgoszcz.pl/ap-mzwi/
Krok 3.
Proces rejestracji.
Proces rejestracji rozpoczyna kliknięcie TUTAJ
lub
wybierając formularz rejestracyjny:
• po prawej stronie poniżej okna logowania do systemu SZOI.
Krok 4.
Wydrukowanie dokumentów.
Rejestrację kończy wydrukowanie dokumentów:
• formularz rejestracyjny (1 egzemplarz)
• oświadczenie administratora (1 egzemplarz)
• umowa o korzystanie z portalu NFZ (2 egzemplarze)
Krok 5.
Podpisanie i wysłanie dokumentów.
Formularz rejestracyjny (1 egzemplarz), oświadczenie administratora (1 egzemplarz) i umowę o korzystanie z portalu NFZ (2 egzemplarze) należy podpisać oraz przesłać na adres:
Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Bydgoszczy ul. Łomżyńska 33, 85-863 Bydgoszcz z dopiskiem: Portal NFZ – SZOI
lub złożyć osobiście zapakowane w kopertę z umieszczonym dopiskiem: Portal NFZ – SZOI
w Kancelarii w siedzibie Kujawsko - Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Bydgoszczy ul. Łomżyńska 33, 85-863 Bydgoszcz.