Zmiana warunków udzielania dofinansowania informatyzacji w zakresie integracji TOPSOR z HIS
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęPrzypominamy o możliwości składania wniosków o udzielenie dofinansowania informatyzacji w zakresie integracji TOPSOR z HIS
Dofinansowanie udzielane jest świadczeniodawcy posiadającemu zawartą z LPR umowę o partnerstwie w realizacji projektu „Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o udzielenie dofinansowania (załącznik do Zarządzenia 23/2021/DEF)
- specyfikacja dofinansowania (załącznik 2 do Zarządzenia 151/2020/DEF)
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających nabycie i sfinansowanie w okresie od 01.01.2020 r. do 30.06.2021 r. usług integracji TOPSOR-HIS.
Komplet dokumentów należy składać do Dyrektora Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ do 30.09.2021 r.
Podstawa udzielania dofinansowania:
- Zarządzenie nr 23/2021/DEF Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29.01.2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie warunków udzielania i rozliczania dofinansowania informatyzacji świadczeniodawców – integracja TOPSOR z HIS ---> link
- Zarządzenie nr 151/2020/DEF Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30.09.2020 r. w sprawie warunków udzielania i rozliczania dofinansowania informatyzacji świadczeniodawców – integracja TOPSOR z HIS --->link
Kontakt z Działem Rozliczania Umów KP OW NFZ:
nr tel.: 52 325 28 78, 52 325 27 30; e-mail: paulina.kowalczyk@nfz-bydgoszcz.pl